با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بازیابی شماره پرونده و داوطلبی تمام مقاطع از طریق تلفن گویا میسر شد
زیارت عاشورا

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند جهت دریافت شماره داوطلبی و پرونده خود با شماره ۴۷۴۳ تماس حاصل کنند و با شماره گیری کلید شماره ۳، اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.

علوی فاضل

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند جهت دریافت شماره داوطلبی و پرونده خود با شماره 4743 تماس حاصل کنند و با شماره گیری کلید شماره 3، اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.
وی افزود: این سرویس جهت داوطلبان دوره‌های دکتری پژوهش محور و دکتری آموزشی پژوهشی نیز فراهم شده است، لذا داوطلبان این دو مقطع نیز می‌توانند با شماره مورد نظر تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.
علوی فاضل خاطر نشان کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  نیز امکان استفاده از این سرویس را دارند.
به گزارش مرکز معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی،‌ وی در پایان گفت: داوطلبان در کلیه مقاطع به وب سایت  www.azmoon.org  مراجعه و سؤال خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح، تا کارشناسان به آنها پاسخ گویند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:, | 11:33 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |